Creatieve branding voor het gouden likeur Vroegertje

Creatieve branding voor het gouden likeur Vroegertje

Een paar maanden geleden kwamen Sylvester van Oel en Raymond Lier, de eigenaren van Cycle and the City, naar ons toe. Ze hadden hun eigen likeur ontwikkeld en zochten nog een strategische, creatieve manier om dit op de markt te brengen. Hun likeur, Vroegertje is een unieke drank. Met de smaak van rozengeur en mandarijnenschijn, de herkenbare gouden kleur en het nostalgische etiket is deze likeur een ware beleving.

We denken graag met onze klanten mee over creatieve visuals en strategische branding. Na een aantal creatieve brainstormsessies en door onze koppen bij elkaar te steken, kwamen we voor het Vroegertje tot een waanzinnig plan voor de branding. Zo kregen we ook de regie in handen voor hun branding video. Hierbij was de uitdaging om het nostalgische gevoel van het drankje en de herinneringen van toen in een modern jasje te steken zodat het voor zowel jong en oud aantrekkelijk is.

Benieuwd naar het resultaat? Bekijk ‘m hieronder!

 

 

 

De videoshoot hebben we in samenwerking gedraaid met Studio Drop of Lemon op verschillende prachtlocaties in Den Haag. Het café Vroeger Was Je Anders, de Gevangenpoort, de historische tram van het HOVM en de voormalige bankkluizen van Hotel Indigo en Voco Hotel zijn terug te zien in de video. Deze unieke locaties dragen bij aan de sfeer en setting van het verhaal in de video. Door de juiste settings, props en cameratechnieken toe te passen, konden we het gevoel van het Vroegertje overdragen op de kijker. Een nostalgisch lekker likeur van vloeibaar goud.

 

Vroegertje: vloeibaar goud en nostalgisch lekker

Vroeger was je anders. De eerste inspiratie voor het likeurtje. De zomerse smaken van rozen- en mandarijnenlikeur geven een unieke smaaksensatie en het is nostalgisch lekker. Geschikt voor een feestje, maar ook heerlijk om tijdens de borrel mee te proosten. Een moment samen genieten. Dat is het Vroegertje.

 

“Je kijkt me aan…
Eindelijk pak je me vast en zie je me staan

Ook al ben ik oud,
mijn inhoud is van goud.

Mijn gouden snor en hoge hoed,
staan eeuwen bekend als goed en zoet.

Nu is het aan ons,
Nooit te laat voor een Vroegertje’’

 

 

Strategie en videomarketing gebundeld

Wanneer je een nieuw product op de markt brengt is de brand identity ontzettend belangrijk. Als allround marketingbureau denken we graag mee op creatief vlak om een sterke branding van jouw product neer te zetten. Strategie is onze kracht. Ieder project en iedere campagne begint met een strategisch strijdplan. Zo ook de branding. 

Voor de branding van ‘t Vroegertje hebben we de koppen bij elkaar gestoken tijdens strategische brainstormsessies. Zo kwamen we tot een strijdplan waarmee we op een creatieve manier het Vroegertje op de markt kunnen brengen. Van creatieve marketing ideeën en social campagnes tot een waanzinnige promotievideo.

Videomarketing is een sterke manier van branding. Het is tegenwoordig bijna niet meer weg te denken uit creatieve marketing strategieën. Videocontent kan mensen emotioneren, nieuwsgierig maken en een bepaald gevoel geven bij jouw product. Met een video kan je op een creatieve en unieke manier jouw verhaal vertellen. Het blijft de kijker bij en kan een bepaalde indruk achterlaten. Met onze creatieve blik op kansen hebben we voor het Vroegertje het nostalgische gevoel in een modern jasje kunnen steken waarmee we het likeur middels een sterke branding op de markt kunnen zetten.

 

Aan de slag met branding!

Wil je jouw product of dienst op een creatieve manier positioneren en op de markt brengen? Of wil je videomarketing inzetten voor waanzinnige shots van jouw product die de kijker bijblijven? Wij denken graag met je mee voor de creatieve videomarketing en branding. Neem contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw branding strategie te bespreken!

 

Contact opnemen